Thursday 2 November 2017

Forex Trading Rom Oppsett


Våre tjenester Huzefa begynte å handle i 2000 med utgangspunkt i britiske og amerikanske aksjer og aksjeopsjoner. Han graviterte seg mot teknisk handel, bygde egne handelsregler og systemer. Etter å ha jobbet med ledende firmaer, inkludert Deloitte og PricewaterhouseCoopers, forlot han en karriere i økonomi for å begynne å handle Forex i 2005. I 2012 ble Huzefa utnevnt av DailyForex som Senior Analytiker. Hans publiserte artikler dekker tekniske handelsstrategier og markedsanalyse. I samme år ble Huzefa invitert til å være en høyttaler på 2012 Las Vegas Forex amp Options Expo og 2012 Toronto MoneyShow. I dag deltar Huzefa utallige handelsarrangementer både som deltager og høyttaler. I 2015 ble Huzefa med i Canadian Society of Technical Analysts. I tillegg til handel har Huzefa mentorhandlere på alle nivåer, kommuniserer sine ideer og utvikler et felles læringsmiljø. Som den opprinnelige grunnleggeren og dedikert administrator for SimplyProfit og TheForexRoom, ønsker han å gi best mulig brukeropplevelse for medlemmene til å utvikle sine vellykkede handels karriere. Huzefa er bosatt i Toronto, Canada. Brian Tsang Min reise startet under et søk etter min neste mulighet etter å ha solgt min del av en familiebedrift. En venn tilbød meg en deltidsjobb tilbake-testing hans handelsmodeller. Dette var veldig nytt territorium for meg, min såkalte handelsopplevelse opp til det tidspunktet var å kjøpe individuelle aksjer gjennom min bank. Men den starten fikk meg til å utvikle en strukturert og teknisk syn på markedene. Etter en stint med et stikkfirma i noen måneder i Toronto, Canada, valgte jeg en mentor, Duane Gott, en svært anerkjent handelshandler og tidligere Senior Trading Instructor for eSignal Learning. Under hans veiledning utviklet jeg min metode og handelsplan. Det var tilbake i midten av 2014. Jeg har raskt oppnådd valutamarkedet med valuta for måneders omsetning, med min beste månedlige statistikk til å være en 80 vinnersats med en positiv risikovurdering. Jeg raffinerte gradvis min handlingsplan, testet kontinuerlig, og i 2016 gjorde jeg byttet til Futures hvor jeg nå vil øke min handels karriere. I dag leverer jeg et Live Room 3 dager i uken med SimplyProfit og administrerer min egen hovedstad. Også, jeg er et aktivt medlem av Toronto-kapittelet i Canadian Society of Technical Analysts (CSTA). Handelsstrategi Strategiene som brukes til å ringe handler i rommet er sekventielle, repeterende og testet. Vi bruker det samme settet av kriterier i hver strategi, slik at vi kan utføre pålitelig og ikke handle i ukjent territorium. Alle våre handelssignaler og samtaler kommer med en oppføring, fortjeneste mål og stopp-tap. Uten noen av disse tre elementene kan det ikke kalles en strategi. Vi handler for å leve og vi utfører våre egne handelssignaler i våre live kontoer. Brians Futures trading metode Jeg er primært en teknisk handelsmann. Jeg tror at vellykket handel handler om å ha et pålitelig sett med forventninger til markedsbevegelse til bestemte pris - og tidsintervaller. Dette skaper handlingsmuligheter for å komme inn i markedet. Det er fire organiseringsprinsipper for min handelsplan. For det første begynner min analyse med den underliggende strategien som er Elliott Wave og markedsgeometri. For det andre ser jeg på samarbeidsnivåer over flere tidsrammer. For det tredje har jeg spesifikke lysestake mønstre som utløser meg til en handel. Og til slutt handler det om risikokontroll. Hver handel jeg plasserer har et stopp og første mål eller ta fortjeneste. Jeg inngår bare handler som har potensialet til en positiv risikovurdering. Og på egen hånd kontrollerer jeg alltid prosentandelen av kontoen som er i fare med hver handel. Min handelsplan tar sikte på å begrense mulighetene for markedsbevegelser, og når mine kriterier er oppfylt, er jeg forberedt på å delta i farten. For Live Room med SimplyProfit handler jeg USDJPY futures (eller 6J), E-mini SampP (ES) og E-mini Dow (YM). Når du er logget inn i rommet, vil du høre min kommentar om metoden min, og du kan spørre så mange spørsmål som jeg har tid til å svare. Testimonial Min reise med SimplyProfit Ofte stilte spørsmål (FAQ) Bli med nå med en gratis prøveperiode. Tricket til å designe en topp hakk handelskontor er å skape en million dollar atmosfære, her er hvordan du kan gjøre det. Først av alt, hvis du handler hjemmefra, må handelskontoret ditt være i et helt eget rom utpekt til handelsformål. Dette bidrar til å redusere distraksjoner og skaper en engasjerende, fullt funksjonell atmosfære for handel. Bygg ditt personlige handelskontor, ting som skal inkluderes Før du velger et rom i huset ditt eller leier kontorlokaler for handelskontoret ditt, bør du vurdere en plass med et vindu (eller vinduer). Naturlig lys med utsikt over grønt og vann har vist seg å løfte både selvtillit og humør. Jeg har mitt kontor plassert med mine skjermer langs sørveggen, vinduer mot øst og nord. Dette sikrer at jeg ikke vil ha en sterk refleks om morgenen når solen kommer opp. Ingenting kan være verre enn å plukke ut en førsteklasses kontorplassering med mye naturlig lys bare for å finne ut etter at alt er oppsettet at du må lukke persienner på grunn av massive refleksproblemer. Etter å ha plukket ut et sted, må du da velge et skrivebord for kontoret. Du trenger ikke å bryte banken, men her er noen ting å tenke på. Bredden på skrivebordet ditt skal være stort nok til å huse flere skjermer. Et tiered skrivebord øker skjermen til et behagelig øynivå og åpner opp mer plass til bærbare datamaskiner. Hold det rent, et rent skrivebord gir et rent sinn, ikke roter skrivebordet med doodads, blyantholdere og uproduktive elementer. 3. Kontorstol Når du først har bestemt deg for et skrivebord til kontoret ditt, må du velge en kontorstol. Det er her moroa begynner. Det er noen virkelig kreative kontorstoler på markedet. Ett alternativ (og stolen jeg valgte å gå med) er treningsballen. Det er riktig, de store rundfargede ballene du ser på treningsstudioet. Denne typen stol har flere fordeler8230 Styrker kjernen Forbedrer sirkulasjonen Styrker riktig ryggraden justering Forbedrer balansen Og viktigst, brenner mer kalorier Jeg vet at det kan virke dumt, men jeg utfordrer deg til å prøve det en uke og se hvordan du liker det. Jeg elsker å høre dine kommentarer etter at du har gitt den en prøve. Du kan legge dem under. 4. Maskinvare Nå er det på tide å komme inn i de finere detaljene på handelskontoret, oppsettet av datamaskinen. Det er uendelige muligheter for hvordan du kan gå om å sette opp maskinvare, men det viktigste (bortsett fra datatilkobling) er RAM og prosessorhastighet. Disse to komponentene dikterer i hovedsak hvor raskt datamaskinen skal kjøre. I dag kan du få en datamaskin med en dual core prosessor og 2 GB ram for godt under 500. Dette er mer enn tilstrekkelig for en hjemmehandler som administrerer en konto for aksjer, alternativer og futures ved hjelp av kartleggingspakker og flere ordreutførelsesplattformer. Flere skjermer er et must. Mens jeg kjenner til handelsmenn som handler av en enkelt 168243 bærbar PC, har to skjermer dramatisk økt effektivitet i både handel og drift av andre oppgaver. En foreslått konfigurasjon Dual-kjerneprosessor 2 GB RAM Grafikkort w 2 utganger (for 2 skjermer) 2 8211 19 flatskjermmonitorer Aktuelle avtaler 5. Programvare Internett-tilkobling Sist, men absolutt ikke minst, er Internett-tilkoblingen din. Det er her du vil bruke ekstra penger. En DSL-tilkobling kan være tilstrekkelig for noen, men en høyhastighets kabelforbindelse er min anbefaling. I Chicago-landsområdet Comcast Business Class Internett er et av alternativene for høyhastighets kabel Internett. Du kan sjekke med din lokale Best Buy eller TVComputer store boksforhandler for alternativene i ditt område. Forvente å betale mellom 50-100mo for en pålitelig høyhastighets internettforbindelse (dette blir trukket som en forretningsomkostning hvis du har et oppsett for din handelsvirksomhet). Kartlegging av pakker Det er sikkert mange kartpakker å velge mellom. De to jeg bruker er Thinkorswim og Infinity Futures. Det er ingen månedlige avgifter å bruke disse pakkene. I8217ve gjorde også mine andre handelsressurser tilgjengelig. Mitt handelskontor Andre tips Stjerne på en dataskjerm i lange perioder kan virkelig presse øynene. Stå opp så ofte og gå for en kort 5-10 min gange (utenfor helst) Å holde seg hydrert kan bidra til å forhindre hodepine. Et annet triks er å knytte hendene over øynene dine (mens de er åpne) i noen sekunder for å la dem justere. I stedet for å bruke briller uten lokk rundt datamaskinen og risikere det uunngåelige utslippet, prøv vannflasker. Du reduserer risikoen for å ødelegge notater og elektronikk. Hold en egen datamaskin til personlig bruk, e-post og surfing på nettet. Dette reduserer risikoen for å få et virus på din handelsdatamaskin. Komme i gang 8211 Shopping List Har du et morderhandelskontor I8217d elsker å se det, du kan dele en lenke til ditt handelskontor bilde nedenfor. LEVER AKTIVT TRADING ROOM Marked er bud Lang Kjøpskrav Markedet er tilbudt ShortSell betingelser BuySell Zone Prisnivå for potensielle handler Marked Tema Dette er temaet for økten, for eksempel dollar svakhet eller styrke. Handlekurver Dette skjer når et bestemt par vinder eller taper over bordet mot flere valutaer. For eksempel Yen svakhet over hele linja. Yen svakhet vil bety at yenen taper mot markedet. Feathering In Plasserer en liten posisjon for å komme inn på markedet og er villig til å legge til flere stillinger innen buysell-serien for handel. Scaling Out Closing partials mye som handel utvikler seg. Standard Stop En 50 pip standard stopp blir automatisk plassert når en handel åpnes. Stopp vil bli justert når handel har åpnet. Handelsindikatorer amp Metodikk Proprietær metode, ikke avslørt. Bonustilbud nå tilgjengelig Gratis ForexSignal-abonnement Alle Live Trading Room-medlemskap inkluderer et gratis ForexSignal-abonnement. Hvorfor handle med ForexSignal Vi overvåker Forex (FX) markedet 24 timer i døgnet og identifiserer kjøp og salg av handelsmuligheter. Handelssignaler og markedsanalyse utført for disse valutaparene: EURUSD, USDCHF, GBPUSD, USDJPY, AUDUSD, USDCAD, EURJPY Når vi identifiserer en handelsmulighet, vil du bli varslet til din e-post og telefon med et Forex-signal. Alle signaler inkluderer Entry Point, Stop Loss og Take Profit Mål. Få tilgang til vår Forex-signalplattform på telefonen, nettbrettet eller datamaskinen. Ansvarsfraskrivelse: Eventuelle meninger, kommentarer, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon på denne nettsiden er gitt som generell markedskommentar, og utgjør ikke investeringsråd eller krav og det er ingen garantier knyttet til dem. Vi er ikke ansvarlige for tap eller skade, inkludert, men uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Vi har tatt rimelige tiltak for å sikre nøyaktigheten av informasjonen på nettstedet. Innholdet på denne nettsiden kan endres når som helst uten varsel. Valutamarkedet (FX, Forex) er veldig spekulativ i naturen, medfører betydelig risiko og passer ikke for alle investorer. Derfor, før du bestemmer deg for å delta i valutamarkedet Foreign Exchange tradingForex, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Investorer bør bare bruke risiko eller overskuddskapital ved handel med Forex fordi det alltid er risiko for betydelig tap. Viktigst, ikke invester penger du ikke har råd til å tape. Eventuell omtale av tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidige resultater. Kontotilgang, handelstiltak og systemrespons kan påvirkes negativt av markedsforhold, tilbudsforsinkelser, systemytelse og andre faktorer. Commodity Futures Trading Commission: Futures, Options og valutahandel har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å godta dem for å investere i Forexfutures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er verken en oppfordring eller et tilbud til BuySell Forexfutures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC RULE 4.41 HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. CURRENCY TRADING INVOLVERER høy risiko og du kan miste mye penger.

No comments:

Post a Comment